Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Sinar Cinta Haarlem. Meer weten? Ontdek meer
anoniem
1 mrt 2024 om 19:34
Uitstekend
anoniem
22 feb 2024 om 23:13
Eten zag er lekker uit in de zaak vriendelijke mensen belegde broodjes wel te doen maar het eten was jammer echt een teleurstelling ik had soto ayam besteld maar het is kerriesoep met citroengras smaak en alleen ei erin geen tauge nog vlees nog saoto
Wendy
30 jan 2024 om 20:26
Heerlijk
anoniem
27 jan 2024 om 9:07
Eten had geen smaak, behalve een nasmaak. Waarschijnlijk staat het eten el een tijdje in de koeling
Derk
6 jan 2024 om 9:58
Ik heb besteld voor 15:00 met de wens om om 19:00 te bezorgen. Dan vind ik het niet leuk als het er pas om 19:30 is. Als je de tijd van bezorging weet dan kun je daar toch op inplannen?? Zelfs als het druk is?? Het eten was prima, en bezorger aardig!
Roxanne Verburgt
17 dec 2023 om 19:32
Is gewoon de lekkerste roti (vega tempeh en kippendij) in haarlem. Hebben alle anderen in haarlem geprobeerd maar dat is dan zo’n teleurstelling. Dit is altijd goed. Blijven vaste klanten bij Sinar.
ian kneepkens
15 dec 2023 om 22:40
Ik heb heel vaak vega roti afgehaald bij Sinar Cinta, maar wat ik vandaag gegeten heb was echt compleet smaakloos. Er zat precies nul smaak aan. De boontjes en jackfruit waren niet gemarineerd. Ik heb het na een aantal happen weggegooid.
anoniem
6 dec 2023 om 20:31
Het was iets minder dan ik gewend ben. De groente dreef in enorm veel water en was oneetbaar heet. De tofu daarentegen redelijk smakeloos. Jammer dat er niet erg veel vegan opties beschikbaar zijn.
Ike Kromodjojo
26 nov 2023 om 19:45
Heerlijk en precies op tijd
Sabine van Staden
24 nov 2023 om 23:15
Geen idee wat er aan de hand was, maar de rendang was echt veel te spicy en de groente bleek ineens ook op te zijn - over de gele rijst was al gebeld dat die op was. Erg jammer.
Enrico Kruydenhof
13 nov 2023 om 6:00
De bestelling was een kwartier te laat bezorgd.
Sabine van Staden
3 nov 2023 om 19:53
Meer dan 2 uur voordat het eten bezorgd werd, zonder telefoontje dat het zo uitliep.. de bezorger was bang dat we boos waren! Dat worden we uiteraard niet op bezorgers, maar laat een klant gewoon weten dat het later wordt en waarom.